Girls Generation

Hehe, igår hittade jag två nya favoritlåtar. Och fast de sjunger på något asiatiskt språk så älskar jag refrängerna (stavas det så?)! ^^)
Gruppen, som förresten heter Girls Generation, hittade jag genom Fokis blogg.
Ni kan lyssna på låten Oh här och låten RunDevilRun här. Oh är nog bäst enligt mig, sen så kanske ni tycker att min musiksmak är hur konstig som helst, men jag lyssnar på det mesta, så det här en bara en utav många låtar som jag gillar.
Annars ikväll har jag varit på basket med Viola och Eveline. De har Nordiska Mästerskapen här så ett ihop satt lag från Norge, Finland, Danmark och Island är här. Och Sverige såklart! ^^
Men förutom Sverige så hejar jag på Island, för de har snyggast killar!
Nu ska jag greja klart på datorn för imorgon ska jag upp tidigt för att klippa mig klockan 10.00. Ska bli skönt att få klippa en bra bit på längden. Ni får se bilder på hur det blev imorgon när jag kommer hem.
Hej då!
'
Juste, de är nio tjejer i gruppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0