Im a kock


Pretty amazing ha?
Detta har jag grejat med sen sist. Gjort lite potatissallad, kämpat med att få upp två dumma olivburkar och skurit baguetter. Duktigt!
Nej men förlåt för dålig uppdatering, men vi var ju mitt uppe i en flytt för bara några dar sen och idag vart jag äntligen klar med att packa upp min sida i mitt och Wilmas rum. Det blev väldigt bra och nu har moder och the gubbe precis snickrat ihop Wilmas säng så nu kan jag packa upp på hennes sida också.
Imorgon kommer Ida hit och ska vara här över helgen. På Lördag ska vi ner på stans Gatufest som är nu i veckan, men på Lördag är det Nickelodeon dagen och då ska vi ner dit. Agnes vill ner dit för hon ska krama Dora och jag ska krama Svampbob! ^^)
Vi ska kolla på Eric Saaaaáaade också på kvällen med Wilma och åka karuseller som galningar. ^^
Nu ska vi äta.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0