Lite uttråkad

Okej, nu kan jag faktiskt åka hem om jag ska vara ärlig. Imorgon åker kusinerna hem, så då är det bara farmor & farfar kvar + far, Bror och jag. För nu är P&L övernu och jag är liksom klar här. Och väldigt uttråkad. Nu ikväll tog jag tex en frivillig promenad i en orange regnjacka i duggregnet bara för att jag inte skulle somna klockan 18.
Men sedan så spelade vi spel allihopa så det gjorde en del av min dag. Och sen shoppade jag loss på Dollar Store också, så denna dag har varit väldigt fin den med.
MEN far min har lovat att han ska hitta på något som ska underhålla mig tills på Tisdag då vi ska åka hem och väl hemma hnder det ju många saker!
Jag ska packa upp ett nytt rum, Gatufesten ska man nog besöka, och Godingen kommer över helgen!
Nu ska jag ta en funderare om jag ska gå upp på loftet där man sover och hämta tandborsten...
God natt!

Utanför mitt fönster denna kväll. Eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0