Min Nya Vän


Nämen titta där! Sicken fin bild! Jag står ju och grejar med håret och allt precis som en supermodell.. ^^)
Det finns en bild på mig och Dora också men den går inte att ladda upp just nu..? Så den kommer när den kommer.
Men idag var jag och städade i lägenheten i Granloholm halv nio på mogrogen tills fem över fem tillsammans med mor, Lennart och Anna (Lennarts dotter). Roligt! Jag stod tex i en onaturlig ställning för att kunna skrubba fläkten ovanför spisen och jag låg på golvet för att kunna torka under skåpen. Men det blev i alla fall rent överallt och man fick ju lite cash för att ha gjort det så bra. ^^
Sedan nu ikväll jag jag först med Frida och Sara men sen skulle Sara hem så då gick jag och Frida till den förra skolan vi gick på och pratade och skrattade lite som de fjantar vi är.
Men nu ska jag kolla på scrubs som börjar snart och sedan sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0