Slapp dag


Så här har jag känt mig sen jag vaknade. Trött och gäspar hela tiden. Men just nu kollar jag på Top Model Britian. Fast den amerikanska verisionen är mycket bättre. ^^)
Idag har/ska jag bara vara hemma. Vill ha dumlegodis men får se om jag orkar gå de långa 60 meterna till Pressbyrån..
Men att det regnar ute och att det är mulet stör mig däremot inte. För då får man inget dåligt samvete över att man inte har gått ut under dagen, för det brukar jag få när jag är inne en solig dag.
Nu ska jag upp på vinden med far min. Han håller på att städar uppe på vinden för det är grumt mycket saker han har där uppe. Så jag ska nog hjälpa honom och se om jag hittasr något som är mitt.
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0