Stolt

Igår stod jag på torget längst fram vid scenen och väntade på guden. Sedan började introt till låten och där kommer han uthoppande.. HÅKAN HELLSTRÖM! Haha, jag skrek så att Ida kollade på mig som om jag vore en idiot. Men jag var så grymt glad! Två års väntan och där står jag längst fram och ser min Håkan hoppa runt och sjunga! MEN efter tre och en halv låt så stack jag och Ida. Jag ville egentligen stanna kvar resten av konserten men Ida slängdes fram och tillbaka i publiken så jag tyckte synd om henne. Hon brukar inte ens lyssna på hans musik så jag tyckte det var jätte snällt av henne att ens orka stå där tillsammans med mig. ^^)
Men nu är jag klar och Ida håller på att sminka sig för vi ska ner på stan igen på nästa gallej. Nämligen Nickelodeon dagen! Åh, jag ska krama Svampbob! ^^ Agnes är helt till sig för att hon ska få träffa the real person, Dora!
Men nu ska jag kolla fejjan lite snabbt och sedan stressa Ida så att vi också hinner ner för moder och småbrudarna har redan gått.
Puss hej!

<3
Skriver förresten typ aldrig hjärtan så han ska vara stolt över att han fick ett utav mig. ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0