Tekniskt värre

Vet ni vad jag har gjort idag? Jo, jag var inte med Sara pga en trög Julia, utan jag kopplade in dvd:en och den stationära datorn (The Sims 2 datorn) på helt egen hand. Jag bah fipplade lite med sladdarna, fick några elchocker, gjorde kortlsuting tre gånger men sen så! Så jag har spelat lite Sims nu då och sedan kollat på lite döda i Midsummer och nu kollat klart på Dum & Dummare.
Men imorgon ska det bli Sara! Men först en macka, borsta tänder och sen sova. Kanske en dusch imorgon? Vi får se, annars så är man ju fräsch med sitt småfeta hår och illaluktande armhålor. (Y)
Nu ska jag bre en macka.
God natt! ^^)

Och en vacker bild på detta så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0