En fin tjej

Sen det senaste inlägget har jag faktikst varit hos Frida. Vi skulle egentligen vara här hemma hos mig men hon var tvungen att vara barnvakt åt sin lillasyster så vi var hos henne istället.
Men jag vill tipsa om en blogg som jag börjat följa. Hittade den via Facebook faktiskt men jag föll direkt för hennes stil! Hon är nå så grymt fin enligt mig! Hennes blogg hittar du här! Ni kan ju gissa er till varför jag gillar henne så mycket.. ^^)
Imorgon får jag se vad jag hittar på. Kanske åker till mamma och packar ner rummet och sover över där. Vi får se!
Nu ska jag kolla några fler grejer på datorn och sedan gå och lägga mig.
God kväll!


Två bilder på Agnes från Emelies student.
Agnes kommer nog sakna skogsbrynet utanför vår nuvarande lägenhet nu när vi flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0