Fotboll

Ikväll har jag faktiskt varit på fotboll! Ett A-lag här i Sundsvall spelade match och vann med 3-1! ^^)
Men det regnade och var kallt så jag frös rumpan av mig på slutet! Men jag hittade den igen och nu sitter den på som vanligt.
Men när mor skulle skjutsa mig hem till pappa så blev Agnes helt förstörd! För Gubben och mor skulle nämligen åka och handla efter de skjutsat mig och Agnes kan blir rätt så ledsen, och kramade hon om Lennarts (Gubbens) ben och skrek "Jag vill vara med pappa! Jag vill vara med dej! Jag vill vara *snyft* med dej!!!"
Så jag fick jätte dåligt samvete av någon andledning när vi åkte. Men det löste sig säkert. ^^
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Är trött!
God kväll!

Ibland bryter även hon ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0