God morgon!

Det som är typiskt med mig är att om någon säger "Var klar klockan tio!" så går jag upp halv nio och skyndar mig som att jag bara har en halvtimme på mig! För sen är jag klar, och då är klockan kvart över nio.
Precis som idag. Far säger "vi åker klockan tio!" Jag går upp halv nio, skyndar mig, osv. Sen säger han " Jag måste ner på stan innan vi åker." Jahopp. Då får jag väl vänta i ungefär en timme då. Men det som är bra är att jag hinner se ungefär 20 minuter av Sjunde Himlen! ^^)
Men nu ska jag kolla så att jag har packat ner allting och sedan checka in några bloggar för sista gången den här veckan.
Bye bye! ^^

Nej, vi kan väl säga halv elva istället då..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0