Hej igen!

Nu har jag tittat på lägenheten.Den var rätt så fin. Eller den var för det första mycket större än den vi bor i nu, men färgerna på väggarna är det ingen som gillar! Det är olika färger i alla rum vilket inte är så vackert.. Alltså typ tre olika nyanser i ett rum.
Och det dåliga är att vi inte hinner måla om lägeneheten innan vi flyttar in så vi får leva med det tills vi får tid att måla om allt till vitt! Men det bästa är alla garderober! Den jag har nu hos mamma är så liten så att jag ibland inte får plats med alla kläder, men nu har jag två garderober att fylla! Jippie!! ^^
Men jag var på stan efter också och då köpte jag ett svart linne från Gina Tricot och ett Cupcake halsband. Det var rea på Ur&Penn och jag vet att kvaliten inte är nå vidare bra, men ändå!

Kolla vad gulligt det är! Har jätte många halsband men andvänder de nästan aldrig!
Nu ska jag avsluta detta inlägg!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0