Hej

Förlåt för dålig uppdatering, men när det är fint väder ute så vill man ju vara ute och inte sitta inne vid datorn. ^^)
Men nu har jag faktiskt cyklat till pappa för att bo här tills på Onsdag då jag, Agnes och Wilma åker till Edsbyn eftersom att mamma och Gubben ska åka till Karibien med jobbet (de jobbar båda på samma jobb.
Men varför jag cyklade är för att klassen ska cykla imorgon bort till havet, vara där typ halva dan och sedan får man åka hem. Det kan bli roligt, och det var tur att jag fixade en cykel! Min gamla är för liten för mig, och min gamla hjälm tänker jag aldrig ta på mig igen! Så då fick jag ta Emelie gamla, som hon aldrig cyklar på nu för tiden, och Wilmas hjälm:


Jag vet att ni tycker jag är ovanligt snygg i min fina hjälm!
(Usräkta minen och håret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0