Hemma igen

Hej hej! Nu är jag hemma i Sundsvall igen. Kom hem vid halv två inatt och då somnade jag direkt! Och i Göteborg har jag haft det riktigt fint! Vi kom till semifinal men förlorade den matchen med över tio poäng. Men annars har jag varit på Liseberg, Universeum, tittat på en massa basket och träffat Patrik Sjöberg (en världsmästare i höjdhopp,typ)
Men jag har haft gymt roligt! Fast ändå var jag trött på Göteborg igår och ville hem. ^^) Men jag vill inte till skolan imorgon, men nu är de bara en vecka kvar, sen är det slut på sexan!
Nu kollar jag på en film, som jag sett flera gånger innan, men Jackie Chan och Owen Willson. Vet inte vad den heter, men nu ska jag borta tänderna (som jag glömde imorse ^^ ) och sedan sova.
God natt!

Denna man är Pata Sjöberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0