Låt oss prata om träning..


Och här har ni mig i min nya bikini!

Eller inte..
Men nu när träningarna är slut så blir man nå så frukansvärt, grymt, otroligt rastlös! Bror spelar fotboll och tränar, Syster tränar, till och med mamma är ute och tar en powerwalk ibland medans jag sitter hemma och väntar på att sommarträningarna ska börja om typ två veckor. Och då är det en träning i veckan, vilket är väl bra men jag vill ha fler! Så Frida, jag vet att du läser detta, ska vi gå ut på en runda runt Sidsjön nu någon dag?
Men för att inte bli bitter så ska jag göra chokladbollar nu. Det brukar ju hjälpa till en bättre och vältränad kropp. Right?
Vi säger så! (Y)

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Du är så sexig, bitch!

2011-06-23 @ 21:36:26
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0