Lite Trött

Hej på er! Nu har vi äntligen lyckats städa bort allt från Emelie studentfirande. Trots att det inte var så mycket folk här så blev det jätte mycket disk! Men nu är allt nästan som det var innan. Själv är jag lite trött och vill bara däcka ihop. som förut när jag skulle gå på toa, då lutade jag mig mot tvättmaskinen och blundade i tre minuter, sen gick jag ut igen. Det har varit en sån lång dag så jag är helt slut! Men kul var det i alla fall! ^^) Emelie var jätte glad och hon fick jätte många blommor och andra saker runt halsen. Bilder kommer senare när någon (inte jag, för jag vet inte hur man gör) har laddat upp bilderna. Då kanske ni kan få se min klänning också!
Nej, nu ska jag sova! Kan vara bra för mig för jag har inte mått nå bra idag! Snuvig, ont i halsen och helt slut. Vill helst inte bli sjuk nu bara dagar innan skolavslutingen!
God natt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0