Mot lägenheten!

God morgon! Nu har klätt på mig och ska bara borsta tänderna och platta luggen, sedan ska jag med mor, Gubben och små tjejerna och titta på lägenheten vi ska flytta in i. Mamma sa att vi fick gå dit kvart över tolv, men eftersom att hon har min mobil så hoppas jag att hon ringer hem hit snart och säger vart vi ska mötas. Men nu måste jag små skynda mig lite, luggen tar ju sin lilla tid! Och förresten, ska nog klippa axellångt och snelugg. Eller axellångt och låta luggen vara kvar eller låta den växa ut... Äsch, jag kommer på något! Men nu måste jag kila iväg! ^^)
Bye bye!

En hemsk bild på mig då jag hade axellångt och snelugg. ^^

Kommentarer
Postat av: Ida. R

När du går och klipper dig kan du ge förslag på hur du tänk dig men att du inte är säkert och gärna vill höra från henne vad hon tycker du skulle passa i. :)

2011-06-22 @ 23:33:09
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0