Nudlar och en massa fruar

Tjabba! Just nu är jag hemma hos Sara och chillar! Eller vi har precis ätit grymt goda nudlar och kollat på Oprah. Och på Oprah så var gästerna en man som var gift med en massa kvinnor. Eller det var fyra stycken då, men ändå! Fyra fruar, och han hade samanlagt 17 barn med dom. Tänk att vara gift med en man och kanske ha tre barn, samtidigt som han är gift med tre andra som också har en massa barn. Roligt!
Nej, men det var sjukt att kolla på. Blev nästan arg när fruarna sa "För oss är det helt normalt, och jag älskar mitt liv!"
Jag ska låta dom va, om de är lyckliga så ska de få vara det!
Nu sitter Sara och spelar på sin iPhone och jag kollar på Christine. Eller egentligen väntar jag på Vänner! ^^)
God dag!

Fula tjejor..
(Gud vad röd jag är på bilderna också. Fick lite färg i Göteborg trots allt! ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0