Ogilla Bilddagboken

Är det bara jag som tycker att Bilddagboken var rolig för typ två år sen? Efter det började alla tolv åriga tjejer lägga ut bilder på sig själv och skriva "Kan inte fatta att du svek mig så.." "Kan du inte bara låta mig vara!" "Kommentera så får du en puss nästa gång vi ses" osv, osv. Nej, jag tycker att Bilddagboken har blivit en plats för en massa småtjejer som vill ha bekräftat att de är fina, tex "Fin elr ful?".
Nej, ska nog lägga ner bdb nu, men först: jag måste hitta vart man raderar sin bdb. Jag har letat i åtta minuter nu, men jag hittar det inte! Hopplös tjej, men jag får fortsätta att leta, tillslut borde det ju komma fram av sig själv!
Men nu ska jag kolla på Solsidan och sedan ska jag åka tillbaka till pappa.
Bye bye! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0