Regn, regn ge dig av..

Hej! Nu har jag varit på en otroligt onödig "friluftsdag". Vi cyklade åtta km bort till Fläsian där vi skulle vara, och så ösregnade det hela vägen dit, så när vi var framme var man genomblöt! Till och med underkläderna droppade det om när jag kom hem. Men sen när vi är där trötta och blöta så säger lärarna "Nej, det regnar så vi åker tillbaka till skolan!"
"Ne, menru det!?" Tänkte alla fall jag då.
Så då fick vi cykla tillbaka 8 km till skolan, äta en inte så god lunch och sedan åka hem. Alltså, en helt onödig dag!
Men sen när jag kom hem hade jag ingen känsel i fingrarna och fötterna för jag var så kall,men efter en lång och varm dusch så mår jag bättre!
För ikväll ska laget ha avslutning här i stan och äta middag och då vill jag inte vara depp! ^^)
Men nu ska jag kolla vidare på Oprah. De interljuvar en man som heter Tyler Perry, han är tydligen väldigt känd i Amerika och han berättar om hans hemska barndom som får Oprah att gråta bort mascaran!
Om jag hinner slänger jag in ett inlägg innan jag går till middagen eller ikväll.
Pözz pözz!
(Har alltid velat avsluta så!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0