Rosa Pantern

God kväll! Nu ni har jag ätit sockerkaka och jordgubbar så jag snart spyr! Eller inte direkt, men jag har ätit en hel del! ^^) Just nu sitter jag och pappa och kollar på Rosa Pantern.
Imorgon ska jag bara vara hemma. Har inget planerat, kanske ska börja packa. Ska ju åka bort nu på måndag. Och vart, jo, vi ska till Dalarna dit vi åker varje år! Varsågod Sara! Min farmor och farfar äger en gård där så vi brukar åka dit med pappa och så brukar hans bröder komma dit med sina barn. Sedan nu de senaste åren så åker vi dit för att de äldre kusinerna och för att Bror och Syster ska gå på Peace and Love, Sveriges största festival. Men i år blir det bara Bror och min kusin Filip som går. Alla andra är hemma och jobbar, ni förstår att jag är den yngsta kusinen på kin pappas sida så alla sommarjobbar förutom jag. x)
Men nu ska jag hämta dricka och kolla vidare på filmen.
God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0