Solränder

är en sällsynt sak på mig. Men idag, när jag var hemma från skolan för att jag är förkyld så gick jag ut och solade i mors solstol. Och trött som jag var så somnade jag, så efter en timme kommer Bror och väcker mig för att vi ska till pappa och ha studentmiddag där. Men nu efter jag solat så är jag grymt bränd och det gör ont som in i pipan!
 
Ser ni! Alldeles kritvit där och solbränd där! Alla fattar vad jag menar? Bra!

Men annars nu då så har det varit studentmiddag här hos pappa. Faktum är att gästerna är fortfarande kvar, de andra sitter inne i vardagsrummet och pratar, men jag tröttnade på att sitta där och lyssna så jag satte mig här i sovrummet med datorn. Men för att inte få dåligt samvete för att jag gick så plockade jag undan efter alla. ^^)
Men nu ska jag läsa några bloggar och sedan hoppas på att gästerna åker hem för jag ville hem till mor igen och sova. Och ta en halstablett, och ta näspray, och smörja in mig så att det slutar svida. Sedan imorgon måste jag sola ikapp på ryggen. Ser jätte roligt ut när jag är bränd på magen och neråt men inte på ryggen. x)
Ha det bra och bränn er inte! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0