Urstädat rum

Nu är min sida på rummet tom. Har varit här hos mamma sen tolv och hållt på att packa ner alla saker i kartonger. Men det konstiga är att när vi flyttade förra året så blev det två stora och en liten kartong. Nu blev det tre stora och en liten kartong! Och jag har ju typ den minsta "rummet", så det är lite läskigt att jag hade så många saker!
Men nu är det som sagt tomt och vi får börja flytta in nästa vecka tror jag och det känns bra! Men ändå lite tråkigt, den här lägenheten är rätt så bra och den är finare än den vi ska flytta till nu. Men det blir säkert bra! Det blir mycket närmare till stan, skolan och alla mina kompisar! ^^)
Men nu måste jag ta något att äta! Har inte ätit något sedan klockan tio.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0