Alexander Rybak


Denna snygging har jag kollat på ikväll. Alltså på Lets Dance! Men just nu kollar jag på Parlamentet. Eller jag kollar inte direkt på det för jag är lite upptagen av att skirva detta och så bytte Lennart till Skalvan nu.
Imorgon ska jag nog med till Birsta för då ska mamma och Lennart nog åka dit och handla prestenter till Agnes. Den lilla bruden blir ju tre på Söndag. Det känns som att hon föddes förra veckan... ^^
Men andledningen till att jag ska med är för att jag vill visa en vårjacka för mor min. annars om de ska till stan så stannar jag hemma. För Bik Bok finns inte i stan längre. Kan visa en bild på jackan, men ha en bra kväll! ^^)

Den eller en likadan fast grön. Båda var jätte fina enligt mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0