Är Ej Död

Jag har försökt att logga in i två dagar nu, men det gick inte! Sorry för det! Men nu är jag tillbaka!
Idag var det skola, fast nästan alla i klassen var borta på en fotbollsturnering förutom sju styckna. Och jag var en av dom sju. Så vi gick på på bio med klassen, Ocean hette filmen. Och ja, jag kan säga så här: Jag somnade efter en timme. Filmen var väldigt vacker om man kan kalla den så, men det handlade om fiskar och andra djur som levde under vattnet och det var en man som pratade en gång i halvtimmen, sen var det bara klassiskmusik och vattenljud som gjorde en kissnödig som lät.
Efter skolan gick jag och Sara på stan för att äta en Mac Flurry! ^^) Och Sara bjöd mig på den så jag måste betala tillbaka imorgon.
Men nu ska jag kolla igen en massa bloggar som jag följer. Tycker det är helt sjukt att man kan följa så många olika bloggar samtidigt.
Ha en bra kväll! ^^

En tjejs blogg jag följer. Tryck här för att komma till hennes blogg. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0