En Liten Bebis

Igår flyttade Emelie över en massa bilder från det stationära datorn (den som jag spelar The Sims 2 på) över till mammas bärbara (eller det är bara Emlie och jag som andvänder den, mamma andvävder sin jobbdator) Och ja, det var bilder från 2007-sommaren 2009. Och jag ser jätte rolig och liten ut på nästan alla bilder! Så här kommer det några bilder, och de flesta är Agnes med på också. Mamma gick alltid runt emd kameran när Agnes var ltien och jag var ju alltid i närheten av Agnes så... ^^) Sedan kan jag även berätta att bilderna är tagna då vi bodde i vårt stora trevåningshus.





Jag och Ida


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

Skit på dig för den bilden på oss! :o

2011-03-15 @ 21:00:57
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0