Genrep

Hellu! Idag var jag på Andra chansen genrepet här i Sundsvall. Och det var verkligen coolt! Att få se alla artister och min favorit - The Moniker! Jag älskar hans låt! så ikväll ska jag sitta och sjunga med i alla låtar - för jag kan alla nu. ^^) Och sen ska det bli kul att få se vilka två bidrag som ska till Globen. Jag hoppas att The Moniker går vidare såklart, men sedan kommer säkert Jenny Silver eller Shirleys Angels gå vidare för att alla små bruttor kommer rösta på dom. Men jag blir nöjd med årets melodifestival bara inte Danny eller Erik Saade vinner.
Imorgon ska jag och
Ida till Birsta och shoppa innan hon ska åka hem imorgon vid fyra.
Sen har jag kommit på att jag kommer inte ha något att göra på lovet. Jag hade tänkt att Sara och jag skulle gå på bio på måndag vid sex men icke, hon smsade igår att hon går med Frida istället. Mamma sa att jag skulle kunna få följa med henne till jobbet någon dag.
Men nu ska jag invänta Melodifestivalen.
Ha't bra! ^^

Oh my god! En kyckling!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-06 @ 11:08:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0