God kväll!

Just nu ska jag ta och äta en scones bit som Emelie har bakat. Hoppas dom är lika goda som mammas.
Annars har jag varit i skolan, klarade ett svenska prov galant, åt en fin lunch som bestod av en vegitariskgratäng. Var lite som lasagne faktikst. ^^)
Men imorgon är det friluftsdag på Sidsjön och då ska jag åka längskidor helt ensam. För Sara, den latbocken, hon ska vara hemma för hon pallar inte att ha en friluftsdag. Förlåt Sara för att jag ännu en gång kallade dig lat, men att lämna mig en hel dag med ett par längskidor är lite lågt.
Nej, nu ska jag äta en macka. Är hungrig efter träningen.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: sara

jag förlåter dig inte :(

2011-03-02 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0