Hej På Er

Idag åkte Ida hem. Jag tyckte hon kunde ha varit här lite längre, men hon ska vara lägerledare hemma i Edsbyn så hon var tvungen att åka hem idag. Men annars idag så var vi alla i Birsta, jag köpte två presenter till Agnes som fyller tre på Söndag och ett läppbalsam.

Jag har letat efter en Cupcake format läppbalsam länge och så idag hittade jag det äntligen inne på Kaphal!
Sen nu så har mamma och Lennart precis byggt färdigt Wilmas loftsäng. Men det värsta med den sängen är att väl uppe i den sängen kan hon kolla över bokhyllorna på min sida. Känns sådär faktiskt, man vill ju kunna byta om utan att en sju åring tjuvkikar. Nej, men hon gör inte sånt. Längre.
Sen är det ju sportlov också ja. Imorgon ska jag i alla fall möblera om Wilmas sida medans hon är på skolan. Så när hon kommer hem ska hon få se ett riktigt barbie rum på sin sida! Senare i veckan kanske Wilma och jag ska på bio också, det bror ju på om vi hittar en film som båda vill se.
Men nu ska jag kolla på solsidan som börjar snart. Ha det bra! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0