Hello!

Just nu sitter jag här vid datorn och kollar på svt play, för där finns det många intressanta saker att se på! Det jag kollar på där är Ana Gina show och dukumentärer. Som den lilla historienörd jag är så skulle jag kunna sitta och kolla på dokumentärer hela dagen, men efter ett tag skulle säkert mamma eller någon annan säga ifrån.
Men annars idag har jag varit i skolan, ätit godis och fruktsallad på spanskan, och efter skolan var jag och Sara hos Romina med Frida och en tjej som heter Angelica. Imorgon är det friluftsdag med skolan. Men då ska jag faktiskt sjukanmäla mig. Och ja, det är väldigt fel, det tycker jag också! Men Sara ska sjukänmäla sig, Frida och alla andra tjejer ska åka slalom och jag vill inte vara själv en hel dag igen! Så jag ska vara hemma och grovplugga NO-läxa!
Nu ska jag nörda vidare på svt play. Ha det bra! ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0