Hellu!

Jag skulle lägga in ett inlägg förut men då gick det inte att logga in. Men nu gick det! ^^)
Idag var det firluftsdag med skolan och jag åkte som sagt längskidor. Och ja, det var väl sådär. Jag åkte tre varv runt sjön, vilket blir ungefär 9 km, och jag hade väldigt tråkigt. Eller jag hade Samir som sällskap men det skulle vara roligare om en viss tjej hade skippat att vara hemma! Men jag klarade mig.
Senare nu ikväll var det träning. Men jag en tå som gör jätte ont och den är svullen. Så jag åkte dit för att titta på istället. Eller jag var med på några saker men på slutet slog jag i tån och det gjorde ont som in i pipan!!
Men jag mår bra nu! Jag är nyduschad, kollar på Två och ½ män, tån gör lite ont och jag ska nog bortsa ut mitt blöta hår nu. Imorgon är det prao så det kommer ett inlägg på eftermiddagen om vad jag fått gjort!
Ha det bra! ^^


Haha! Jag tröttnar aldrig på att leka med webbcamen! ^^)


Kommentarer
Postat av: sara

jag mådde faktiskt illa!! kan berätta sen varför ;)

2011-03-03 @ 17:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0