Kreativen är tillbaka

Just nu sitter jag och leker på Picnik.com - En hemsida där man kan göra om bilder osv. Sitter även och lyssnar på musik, men den här gången är det inte Brittan. Utan The Hives - Wont be long
Den låten har jag också nördat så den kan jag utantill. Jag har förresten kommit på mig själv att jag kan alla låtar på min Spotify lista helt utantill. Lite läskigt faktikst! Okej, kanske inte alla raplåtar men annars kan jag de flesta. ^^
Men här är en bild som jag redigerat lite på Picnik.com:

Tänkte ha den som "visningsbild" på min och Saras blogg som ni kan hitta här!
Men det verkar inte funka just att ladda upp den bilden. "/ får väl göra det senare då! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0