Mina hästar och Aida

Nu är Aida här! Eller Ida som hon faktiskt heter. ^^)
Och ja, hon kom med tåget vid sex och vi har ätit middag, kollat/kollar på Lets Dance , har ätit femton kilo godis och tre kilo chips. Sen rykte det ner en liten Ballerina Kladdkaka också.
Imorgon ska jag lämna min Aida för då ska jag på genrepet på Andra Chansen. Det är ju här i Sundsvall i år. Prästen i kyrkan hade en biljett över så jag ska gå med henne + hennes två söner och en tant...
En äldre kvinna!!
Och tyvärr så kunde jag inte fixa en biljett till Aida så hon kan inte följa med. Känner mig lite små taskig för det. Men hon får leka med mina Barbie hästar istället. Det ser hon väldigt mycket framemot. Jag kan även berätta att hästarna heter Pinoccio, Bettan, Figaro och Princess. Fina hästar ska ni veta! ;)
Nu ska vi flumma här för alla har typ gått och lagt sig! Men vi ska inte vara uppe för länge, det är ju en dag imorgon också.
God kväll! ^^)

Vad ful man kan vara...

Ibland kan man ju få till det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0