Mitt nya favorit program =

Lille Bill!! När jag var yngre och gick kanske i ettan, tvåan eller trean så kollade Wilma alltid på det på morgonen innan vi skulle åka till skola och dagis. Och nu går det på tv varje dag klockan dem på Nick Jr! Och jag tyckte verkligen om det programmet när jag var yngre så det är väl klart att jag älska det nu! Lille Bill har faktiskt en hamster som heter Elefant. Hur coolt är inte det!? Nej, skoja bara. Men fanatasifullt att döpa sin hamster till Elefant! ^^) Men nu väntar jag på mat - pannkakor! Har inte ätit något sedan lunch = halv elva. Är jätte hungrig!! Sen ska jag till pappa. Det blir ingen träning idag för mina knän tar död på mig! Det bara dunkar i dom när jag sitter ner och de gör jätte ont när jag går! Det kanske inte syns, men det känns verkligen!
Men nu ska jag och Wilma spela ett sple vi äger på - Personal Shopper! Vi har faktistk kommit till spel tre! ^^ Så nu ska vi börja på fyran, ochs en femman, och sen... ja, vi får se hur långt vi hinner!
Ha det bra!


Det känns bra att kunna dela mitt barnprogramsliv med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0