Pigg som...

Hej! Just nu ligger jag i Emelies säng med datorn i knät och bredvid mig ligger Wilma och snarkar. Vi har ikväll sett på en film tillsammans och Wilma tyckte att vi borde sova tillsammans också. "Som att sova över hos varandra" som hon sa. ^^) Och ja, det blev så.Och sedan varför vi sover i Emelies säng är för att våra är för små för två personer och Emelie ska ändå sova över hos mannen sin ikväll så hon måste ändå inte få veta något (eller mamma kommer ändå säga det till henne i alla fall). Idag har jag varit med mamma på jobbet. Hon jobbar ju på Universitetet men idag var hon på sjukhuset och hade lektioner där. Hon lärde sina studenter att ta EKG på varandra. Fast de ska ju göra de på sina framtida patienter egentligen. Och ja, ni kan väl slå upp EKG på google om ni vill veta vad det är för nå.
Nu ska jag, som är pigg som in i pipan, surfa vidare på datorn tills första gäspen kommer.
God natt!

Där ligger Wilma och snarkar. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0