Prao dag 1

Idag var det min första dag på lampbutiken Ljus Experten här i Sundsvall. Och ja, det var kul. Det var inte så himla många kunder och det fanns inte mycket att göra, men jag fick tex greja i kassan när någon skulle betala (fast det stod alltid någon bredvid mig och pekade vart jag skulle trycka osv), sorterade lite i deras gigantiska källare, gick runt och släckte/tände lampor, hjälpte några kunder, och lärde mig faktikst lite om lampor. ^^
Fast efter en dag då man stått upp hela tiden i Converse så var både mina ben och min rygg död när jag kom hem. Så när jag satte mig ner vid matbordet var jag i himmelriket!
Och imorgon är börjar jag vid elva igen på samma lampaffär och då hoppas jag att jag får lite mer saker att göra. Som packa upp lite varor eller något för det fanns verkligen väldigt lite att göra idag. Men men, jag är nöjd bara jag får sitta och pilla med något.
Nu sitter jag här i soffan med datorn som bränner sönder mina lår och surfar runt på internet och lyssnar på Brittan Spears.
Ha det bra! ^^


Det fanns så sjukt mycket lampor där inne! Jag hittade en ny lampa tyå en gång i minuten där inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0