Saturday

Hello! Hittills har jag inte gjort så mycket. Har ätit frukost, duschat, fixat håret, klätt på mig nya pjyamas byxor och en tröja jag ska ha ikväll. Ska alltså inte ha på mig pyjamasbyxor ikväll på Rebeckas tjejmiddag! ^^)
Men innan jag ska åka iväg med bussen vet jag inte vad jag ska göra. Agnes och Wilma sitter och kollar på ett barnprogram. Umi Soomi tror jag det heter. De tycker programmet är jätte bra.
Sen ahr jag märkt att det låter som att Agnes och Wilma bara sitter vid teven! Men så är det inte! De leker med Barbie, Agnes leker med sitt lilla kök, de bygger lego, de leker med Agnes Hello Kitty hus, Wilma pysslar som bara den och de är alltid ute och leker på helgerna. Ville bara sägs det så att ni inte tror att de är två små tjockisar som bara sitetr vid datorn och teven. Nej nej, de är vältränade som bara den och det är inte ofta som de sitter still.
Nu ska jag greja med något på rummet. Typ göra spanskaläxa eller något, bara för att få något att göra tills jag ska iväg!
Ha det bra! ^^

Ett av Agnes favoritprogram. Någon som sett det förutom jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0