En dag kvar!

Imorgon åker vi till Göteborg! Längtar så himla mycket! ^^)
Men innan dess ska jag åka på träning om typ en halvtimme. Alla tjejer kommer vara jätte spralliga på träningen och bara prata om Göteborg. Sedan blev jag klar med en mycket vacker teckning på bilden idag. Den blev så här:

Eller inte. Men nästan så, det är i alla fall svampbob på den. Bild kommer ikväll. ^^
Nu ska jag göra klä på mig, hämta busskortet och sedan åka med da buss till träningen.
Hej då!

Sorry för att bilderna på klänningen och bikinin inte har kommit upp. Men klänningen kommer upp efter eller någon dag innan skolavslutningen, och bild på bikinin kommer också upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0