En dag senare

Sorry för dålig uppdatering, men har gjort viktiga saker! Som att bada på Himla Badet med skolan, ätit en åttondel kebab, avlididt, gjort kaffe, städat rummet, och nu ligger jag här i sängen och undrar vad man ska göra en fredagskväll som denna. Kanske hjälpa fader att göra en kladdkaka? Eller han kanske redan har börjat? Får checka det senare, men ni som vill se en bild på mkin nya bikini, här kommer en:

Nej, det gör det inte. Förlåt, men smart som jag är så badade jag i den innan jag tog en bild på den så den hänger på tork just nu. Men stå ut, en bild kommer!
Imorgon ska mor och jag kanske ner på staden och köpa skolavslutningsklänning. Skulle vara bra att få det gjort så att man kan stryka det från Göra-innan-sommarlovet-listan.
Nu ska jag smyga ut i köket och kolla vad fader gör.
God kväll!
 (går inte att ladda upp bilder för tillfället)


Kommentarer
Postat av: Ida Rubensson

Jag har haft massa plugg att göra så har inte haft tid till att blogga..

2011-05-27 @ 22:09:17
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0