Eva & Adam

Vad hände med Eva & Adam serien? Jag älskade den som liten! Inte för att jag minns så mycket men vi har två filmer med den serien! En av dom är en riktig film och den brukar jag kolla på då och då. Men nu har jag suttit och kollat på gamla avsnitt av Eva & Adam serien och jag blev förälskad.. igen..
Om det går att köpa alla säsongerna på dvd (eller video, har ju båda) så ska jag köpa alla!! ^^) Men det sjukaste med den här serien är att den ska ju utspela sig när de går i fyran-sexan eller sjuan, och man känner igen sig så grymt mycket! Särskilt det här med "Vill du bli ihop med mig?! Men sättet de pratar på och sånt, det verkar inte ha ändrats ett dugg!
Men nu måste jag gå och lägga mig! I alla fall byta om till pyjamas och tvätta ansiktet och sånt, för det tar ju sin lilla tid för mig...
God kväll! ^^

Men en sak förstår jag inte - Adams frisyr. Det fanns snyggare på den tiden också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0