Hejsan igen

Nu på Onsdag ska laget och jag ner till goda Götebörg på cup! Och då får vi gratis inträde på Liseberg, vilket alla längtar väldigt mycket till! Men nu nyss så vill baba att jag skulle kolla priser på åkband (för det måste vi betala själva) och då kollade jag även in spökhuset där. Vi tjejer i laget vill nämligen gå dit men jag var lite skeptiskt, för jag är välsigt lättskrämd. Så jag tittade på några bilder och läste lite info om spökhuset Hotellet Gatsen och ja, jag kommer bokstavligt skita på mig! Kolla på bilderna här och som ni vet från tidigare inlägg så är jag grymt rädd för uppstoppade djur och gissa vad som finns där? Jo, uppstoppade djur!
Nej, jag kommer gå ut ur det huset gråtande efter mamma med tummen i munnen, eller bli liggandes på golvet där inne i fosterställning och säga "Det är bara på låtsats, jag kommmer inte dö! Det är bara på låtsats, jag kommer inte dö!..."
Nej, nu ska jag hitta någon bra film att kolla på.
God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0