Hejsan

Nu ni har far spenderat över 200 spänn på en skolavslutningsklänning till sin yngsta dotter! De ni, det är inte varje dag det händer! Men klänningen är väldigt fin i alla fall! Nu måste jag bara klura ut om man ska ta sandalerna som man hade förra året eller om man ska spendera pengar på ett par nya skor.. HM kan ju ha ett par billiga som håller i typ tre dagar..
Men nu ska jag ta kontakt med omvärlden! Det vill säga Frida och kolla om hon vill hitta på nå ikväll. Trodde att jag och fader skulle titta på någpn bra film ikväll men fotbollen förstörde min tv kväll. Tur att Frida inte är en fotbollsnörd!
Här är en dålig bild på klänningen men ni kommer få se en bild innan/efter skolavslutningen när jag har den på mig. ^^)


Pretty Amazing! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0