Im back!

Jag är tillbaka! Sara ville lägga av med vår blogg så jag tog precis bort den. Men en fråga: var kom alla läsare ifrån?! Har inte bloggat på denna blogg på veckor och ändå så har jag dubbelt så många läsare nu än vad jag hade förut. Mn för all del, sluta inte läsa, för nu är jag tillbaka!
Men just nu så är jag trött, illamående pga allt godis jag ätit nu ikväll, och Watchmen är på tv. En mycket tråkig film om man inte gillar äckliga gubbar med masker som åker fram och tillbaka i tiden. Var på bio idag med Sara också! Arthur, och den var faktiskt bra! Hade förväntat mig att den skulle vara bättre men den var rolig och på slutet lite sorlig så att Sara snyftade till. Fast hon skulle kunna gråta till Scrubs om hon ville... Och det äckligaste var att när jag var på toa så stod en liten kille och spydde på toan bredvid med sin pappa. Eller pappan stod bredvid och sa "Få ut det bara!"
Men nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Kanske läsa lite, för imorgon ska jag... spela The Sims 2? Vi säger det så länge så ser vi vad det händer för nå kul imorgon!
God natt!


Har köpt en ny mobil också - vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0