Tack och adjö

sa man till kören idag. Det var sista gången för den här terminen idag så nu är jag fri! ^^) 
Men annars idag har jag varit i skolan som vanligt. Och imorgon är det öppet hus för föräldrarna och då ska vi barn redovisa ett arbete vi jobbat med sen förra veckan om... *trumvirvel* Vatten!
Ja, det är ett konstigt tema att jobba med men Fritiof (Frida), Sara och jag har gjort en grym video som vi ska visa. Den är jätte bra och rolig, så nu hoppas vi bara att den först och främst blir godkänd av lärarna och sedan att våra föräldrar inte ska skämmas för oss! x) Men det jobbiga är att jag missar träningen imorgon för efter det öppna huset ska vi ha en familjeaktivitet = picknick och brännboll. 
Nu ska jag greja lite på datorn och sedan läsa lite om mossor och ormbunkar. De ni, en fin måndagskväll!
Ha det bra så länge! Ha ni tur kommer det ett pytte litet inlägg om några timmar.


Vi skulle kunna vara syskon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0