Hej

Det finns vissa par som ser precis likadana ut. Som när jag satt på bussen igår till träningen: då kommer en man och en kvinna in hand i hand och sätter sig bredvid mig. Det jag då lägger märke till är att de har likadana skor, likadana jackor (med samma färg), båda har svart jeans, båda har glasögon, brutn hår och häxnäsor. Det var jätte läskigt att sitta bredvid dom! Och jag antog att de var ihop, och då måste jag bara få säga: tvillingar ska inte vara ihop!
Eller i alla fall inte klä sig precis likadant. Det ser ju läskigt ut! Man kan ju ha samma stil och intressen och sånt, det har ju de flesta, men inte identiska kläder där bara storlekarna skiljer.
Nej, nu ska jag äta en macka och kolla på OC.
Ha det bra så länge! ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0