Barnkanalsreklam

Eftersom att bla Nickelodeon och Cartoon Network står på här hemma från klockan sju på morgonen till klockan sju på kvällen så händer det ju att man ser på barnprogram ibland.
Men de här leksaksreklamerna. "Det här är Pembo! Den pratade Pingvinen! Hon älskar att bli kramad och att leka."
Snacka om att smöra.. Wilma såg nyss en reklam om en pratande hund. "En sån vill jag ha i julklapp." Skulle inte tro det va. Det finns inget värre än en kombination utav Agnes och en pratade leksak. Stänger man av leksaken skriker Agnes, stänger man av Agnes skriker leksaken.
Nu ska jag ta och klä på mig och sedan packa. Ikväll åker jag till fader. Men innan dess ska man ta adjö utav Ida och sen träna. Kommer dö, men träna bör man annars dör man!
Det är faktiskt sant.
Detta är Pembo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0