Dagens Äventyr Med Da Girlz

Idag har jag för första gången andvänt en ansiktsmask. Var med Viola, Jasmin och Eveline idag och vi festade loss på Dollar Store och köpte en varsin. Sedan drog vi hem till moi och där festade vi loss ännu mer med pizza, glass och godis. Och ansiktsmaskerna såklart. ^^
Vid sex stack alla tjejor hem och då var det jag som fick städa upp efter oss.. Men som det städfreak som jag är så tog jag inte så värst illa upp utav det. :) Nu ska jag stänga av datorn och sedan sova. Här är några bilder dirket från toan när vi alla såg ut som smurfar. Förutom Jasmin som såg ut som en bajskorv.
(Dålig kvalite, men så är det med mobilbilder)
Hahaa, Evelines läskiga face!


De är verkligen de bästa tjejerna som finns! ♥

Kommentarer
Postat av: viola

du är också bäst julia ♥

2011-11-05 @ 01:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0