Det Är Inte Varmt Längre!

Jag blir arg över alla som säger "Det är varmt ute" när det är minusgrader ute och svinkallt! Idag skulle vi spela teater ute med skolan, då hör jag en unge säga "Det är inte så värst kallt ute" DET ÄR KALLT! Det finns liksom en skala på senhösten/vintern som ser ut såhär:

Små kyligt
Kyligt
Kallt
Väldigt kallt
Svinkallt
Jösses Amalia kallt
Fruktansvärt skit kallt
Ser ni, det står inte varmt någonstans! Så den som nu säger någon fram tills april att det är varmt får en käftsmäll av mig. Genom bloggen isåfall, för man får inte slåss.
Idiot..

Kommentarer
Postat av: Snygga,bästa ,Julias älskling -Sara

HAHAHAHAHAHAHAHA "idiot..." HAHAHAHA

Okej inte så roligt men det gjorde min dag ..

Dålig humor jag har.....HAHAHAHA!!!



Föresten Julia ,det e vart ute :D

2011-11-24 @ 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0