Det Är Nog Dags Nu

Kvällens arbete blir att fixa en header! Har nu valt ut bilder och ska sedan sätta mig och pussla ihop dom. Hoppas det blir fint fint, annars får min blogg  bli ful ful. :)
Idag efter skolan var jag med Fritof en stund för att visa henne tex hur man laddar upp Youtube klipp och hon visade mig hur man fixade en header till bloggen. Känns lite surt att hon har lärt sig det efter att ha haft sin första blogg i två dagar medans jag jag har haft min i över ett år och inte visste hur man gjorde..
Men jag har lagt över bilder på ett USB nu och ska sätta mig vid moders dator, för hon har programmet jag ska redigera bilderna med. Min dator är inte så utvecklad än. Har typ paint och.. internet?
Så nu får ni sitta och vänta och sedan senare ikväll checka in min nya och förhoppningsvis supper, grymma snygga blogg!

Tänkte att jag kan bjussa på en liten puta-med-läpparna-bild. (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0