Everybody Changing

Nu har jag haft den här bloggen i över ett år, och ibland så brukar jag läsa mina allra första inlägg. Då märker jag att jag har förändrats grymt mycket sedan dess! Jag vet själv att jag då ville skriva väldigt "fint" och väldigt sött + ha en massa smileysar. Nu har jag bara en regel: inte svära. För det försöker jag att inte göra utanför bloggen, så då ser jag ingen andledning till att göra det här?
Sen gjorde jag bara en min på alla bilder:
Då hade jag väldigt svårt att lägga ut bilder då jag gjorde fula grimaser. Nu får ni ju typ aldrig en vanlig bild på mig! Men det är ju bara för att ni inte ska känna igen mig ute på stan, tex. ^^
Skoja.
Men det är roligt att kolla på gamla bilder och gamla texter man skrivit och se hur mycket man har förändrats. För det är helt okej att göra det. Det är ju så man hittar sitt "rätta jag".
Nej, nu börjar jag bli för djup. Nu avslutar vi detta. Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0