Finally!

JAG KOM PÅ DET! Idag var det ju premiär för Breaking Dawn del 1!!  :) Ska kanske gå på den imorgon med Jasmin, och det ska bli mega super roligt!! Har ju läst boken och efter att jag gjort det så har jag längtat grymt mycket efter filmen. Så nu hoppas jag bara på att den är så bra som jag hoppats på. Jag vet ju vad som kommer hända, men man klagar ju inte om man får sitta i en biosalong i två timmar och kolla på snygga killar.. ^^) Haha, skoja, jag är nog rätt så säker på att filmen kommer vara bra. Undrar bara vart den kommer sluta eftersom att den är i två delar.
Nu ska jag kolla på Bönderna Med Fruarna igen.
Goder kväller!

Hoppas bara att deras dotter är så söt som de påstår i boken..


Kommentarer
Postat av: Ida. R

UNGEN ÄR AS SÖT, AVLED DÅ JAG SÅG ÖGONEN! As fina ögon!!

2011-11-17 @ 21:15:18
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0